popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معجزه ماسک های ورقه ای صورت چیست؟ + 10 مدل معروف

زیبایی و شفافیت پوست موضوع مهمی است که برای اکثر خانم‌ها و آقایان شیک پوش مورد توجه قرار می‌گیرد. رسیدگی به پوست اصلا یک اقدام لوکس و خاص نیست؛ بلکه وظیفه همه ما است که برای حفظ جوانی، زیبایی و شادابی پوست تلاش کنیم. استفاده از کرم‌های مخصوص و ماسک های ورقه‌ای می‌تواند بهترین گزینه باشد. ماسک ورقه ای نیازهای پوست را تامین می‌کند و آبرسانی خوبی در سطح پوست ایجاد می‌نماید. جالب است بدانید که معجزه ماسک ورقه ای در استفاده چند باره قابل مشاهده است.

اگر شما نیز قصد دارید از پوست‌تان مراقبت کنید یا تکنیک درمانی آسانی را انتخاب کنید، خواص ماسک ورقه ای را بشناسید و چگونگی تشخیص ماسک اصل را کشف کنید.

 معجزه ماسک های ورقه ای صورت چیست؟ - 10 مدل معروف

چرا باید از ماسک ورقه ای استفاده کنید؟

خواص ماسک ورقه ای اصلی‌ترین موضوعی است که موجب می‌شود تا برای استفاده از آن طرفداران زیادی وجود داشته باشد. این ماسک‌ها در بسته بندی‌های کوچک به راحتی قابل حمل در کیف شما هستند. ویژگی های ماسک ورقه ای براساس نوع و برند متفاوت است. اگر از ماست مناسب پوست خودتان استفاده کنید، شانس زیادی دارید تا اثرات فوق العاده آن را مشاهده کنید. از ماسک‌ها برای آبرسانی، جوانسازی، بهبود چین و چروک پوستی و ازبین بردن لک استفاده می‌شود. به همین دلیل اکثر پزشکان پوست توصیه می‌کنند تا ضمن بررسی خواص ماسک ورقه ای از آن استفاده کنید.

 

علت محبوبیت ماسک ورقه ای

برخلاف ماسک‌های کاسه‌ای و تیوپی، ماسک ورقه ای بسته بندی کوچکی دارد که به راحتی برای قراردادن در کیف روزانه، کیف آرایش، کیف اصلاح و لوازم مسافرت مناسب است. این ماسک‌ها هیچ جایی اشغال نمی‌کند و به راحتی می‌توانید برای هر زمان از روز آن را انتخاب کنید. برای ماسک ورقه ای نیازی به براش ماسک سیلیکونی ندارید. ماسک ورقه ای نیاز به هیچ چیزی برای ترکیب شدن یا آماده سازی ندارد، بلکه تنها با استفاده از خود ماسک می‌توانید آرامش و طراوت در پوست‌تان را تجربه کنید. به این ترتیب استفاده از خواص ماسک ورقه ای بسیار آسان است. محبوبیت ماسک ورقه ای به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن است. شما به راحتی می‌توانید برای مصرف روزانه، هفتگی و ماهانه خودتان ماسک تهیه کنید. نگهداری از این ماسک‌ها آسان است و همه چیز در بسته بندی مراقبت و نگهداری می‌شود.

 

انواع ماسک ورقه ای

ماسک های ورقه‌ای براساس نوع کاربرد تقسیم بندی مشخصی دارند. شما با شناخت این جزییات می‌توانید انتخاب دقیقی از مولی کالا داشته باشید. خوشبختانه عرضه برندهای مطرح و اورجینال در این سایت تضمین شده است.

 

1-ماسک ورقه ای صورت

خواص ماسک ورقه ای تاحدی زیاد است که می‌توانید از آن به عنوان یک تکنیک درمانی یا کنترلی استفاده کنید. ماسک صورت ورقه ای مدل هندوانه چوموآر با تامین رطوبت پوست و آبرسانی قوی می‌تواند به بهترین شکل ممکن جذابیت و شادابی پوست را بازگردانی کند. ویژگی های ماسک ورقه‌ ای صورت پیله ابریشم ایمیجز نیز شگفت انگیز است. این ماسک مانند بسیاری از ماسک‌های دیگر، با خواص آنتی اکسیدانی می‌تواند به درمان مشکلات پوستی مثل پوسته پوسته شدن، خشکی پوست و ایجاد لک بپردازد.

 

2-ماسک ورقه ای چشم

پوست نواحی دور چشم به شدت نازک هستند. آسیب پذیری پوست این ناحیه به گونه‌ای است که عدم رسیدگی به آن موجب بروز چین و چروک های پوستی در این ناحیه می‌شود. جذابیت چشم‌ها وابسته به لطافت و زیبایی پوست همین ناحیه است. با گذشت زمان و تیره شدن پوست چشم، درمان‌های پر هزینه‌ای به شما تحمیل می‌شود. اما کمک گرفتن از ماسک های ورقه ای مخصوص دور چشم، گزینه بسیار مناسب‌تری است. این ماسک ها مواد مغذی این ناحیه حساس را تامین می‌کنند و ریسک بروز چین و چروک را کاهش می‌دهند. آبرسانی عالی در ماسک دور چشم کیوی چوموآر ،ماسک دور چشم لیمو چوموآر و پچ دور چشم ای‌پی بیوآکوا می‌تواند ضمن افزایش کلاژن سازی پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن، زیبایی و جذابیت پوست را بهبود بخشد. تهیه کردن این ماسک‌ها از مولی کالا بهترین راه برای خرید ماسک‌های اورجینال است.

 

3-ماسک ورقه ای دست

یکی از انواع ماسک‌های محبوب که برای افراد خصوصا خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماسک ورقه ای دست است. این ماسک‌ها گاهی به صورت ورقه ای عرضه می‌شود و گاهی به صورت دستکشی ارائه می‌گردد. تامین رطوبت، ویتامین و مواد مغذی پوست دست با کمک این ماسک‌ها امکان‌پذیر است. ماسک دست مرطوب کننده عسل بیوآکوا با دارا بودن عصاره عسل، به بهترین شکل آبرسانی پوست دست را انجام می دهد و زیبایی آن را چند برابر می‌کند. اگر روزانه دفعات زیادی دست را شست و شو می‌کنید یا از مواد شیمیایی، الکل و مواد این‌چنینی استفاده می‌کنید یا در معرض آلودگی قرار دارید، حتما استفاده از این ماسک را امتحان کنید.

 

4-ماسک ورقه ای لب

به دلیل خواص ماسک ورقه ای، انواع مختلفی از آن تولید شده است. با کمک‌ این ماسک‌های حرفه‌ای می‌توان پوست نواحی مختلف را احیا کرد. معجزه ماسک ورقه ای لب یکی دیگر از بهترین گزینه‌هایی است که معمولا توسط آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماسک لب بیوتوآ با خواص فوق العاده می‌تواند در نرمی و لطافت لب‌ها بسیار مطلوب عمل کند. این ماسک‌ها ضد چروک هستند و زیبایی دور لب را حفظ می‌کنند. با ایجاد رطوبت می‌توانند خشکی لب‌ها را درمان کنند و اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته باشند. برای تهیه کردن ماسک‌های اصل بهترین راه مولی کالا است.

 معجزه ماسک های ورقه ای صورت چیست؟ - 10 مدل معروف

انواع اثربخشی ماسک

ماسک ورقه ای با خواص مختلفی ارائه می‌شود. نوع مواد به کار رفته در این ماسک‌ها به شدت در اثربخشی آن تاثیر دارد. شما براساس نوع پوست و اثربخشی مدنظر می‌توانید دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

  • ماسک ورقه ای آبرسان: ماسک‌های آبرسان تلاش می‌کنند تا آبرسانی قوی داشته باشند و پوست دهیترانه را درمان کنند. ماسک ورقه ای آبرسان عسل بیوآکوا گزینه عالی برای این کار است.
  • ماسک ورقه ای مرطوب کننده: خواص ماسک ورقه ای مرطوب کننده ایجاد رطوبت سطحی در پوست برای پیشگیری از کاهش طراوت و شادابی پوست است، یکی از ماسک های پیشنهادی ما برای مرطوب کردن ماسک ورقه ای آبرسان خیار بیوآکوا می باشد.
  • ماسک ورقه ای تامین کننده چربی پوست: بهترین گزینه برای پوست خشک، استفاده از ماسک های ورقه ای تامین کننده چربی آووکادو است.
  • ماسک ورقه ای روشن کننده پوست: برخی ماسک های ورقه ای دارای خواص روشن کنندگی پوست هستند. با کلاژن سازی و لایه برداری می‌توانند شفافیت پوست را چند برابر کنند. ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا شیر ایمیجز گزینه مناسبی برای این کار است.
  • ماسک ورقه ای ضد جوش: خواص ماسک ورقه ای ضد جوش می‌تواند در ایجاد جوش‌های پوستی عامل پیشگیرانه‌ای باشد. ماسک ورقه‌ ای ویتامین سی بیوآکوا ، چای سبز و ضدجوش ایمیجز بهترین گزینه برای ازبین بردن جوش و جای جوش است.
  • ماسک ورقه ای ضد لک: معجزه ماسک ورقه ای ضد لک چوموآربه خوبی نشان می‌دهد که استفاده مداوم می‌تواند موجب کاهش لک‌های پوستی و کم رنگ شدن هرکدام شود.
  • ماسک ورقه ای لیفت پوست: این مدل ماسک با کلاژن سازی و لیفت پوست می‌تواند ظاهر فوق العاده‌ای در پوست ایجاد کند. ماسک ورقه ای صورت انار بیوآکوا یکی از محبوب‌ترین ماسک‌های این نوع است.
  • ماسک ورقه ای ضد چین و چروک:ماسک ورقه ای شیر بز اکسگیان یکی از محبوب‌ترین محصولات کلاژن ساز است که با کوچک کردن منافذ باز پوست و آبرسانی قوی می‌تواند خواص ضد چین و چروکی داشته باشد.

 معجزه ماسک های ورقه ای صورت چیست؟ - 10 مدل معروف

خلاصه مطلب

احتمالا با درک خواص ماسک ورقه ای و اثرات معجزه آسای آن، انگیزه بالایی برای استفاده از ماسک‌ها به عنوان روتین پوستی دارید. اما یادتان باشد که ویژگی های ماسک ورقه ای تنها زمانی مطلوب است که از مولی کالا آن را تهیه کنید. مولی کالا برترین تامین کننده محصولات اصلی است.