popup image ارسال رایگان
ارسال رایگان
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
5 محصول تضمینی و موثر برای رفع جوش صورت

استفاده از بهترین محصولات برای رفع جوش صورت می توانند تولید سبوم یا چربی را مهار کرده، رشد باکتری‌ها را محدود ‌کنند، ریزش سلول‌های پوست را برای باز کردن منافذ تشویق ‌کنند و از این طریق در رفع جوش صورت موثر خواهند بود.

از آنجایی که بسیاری از درمان‌ها می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند، هر بیمار مبتلا به آکنه باید هنگام امتحان یک محصول ضد جوش جدید، با احتیاط عمل کند و اگر می خواهید بهترین و موثرترین محصولات را برای درمان و رفع جوش صورت داشته باشید، لازم است ابتدا به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید و بعد از انجام بررسی های لازم توسط پزشک، بهترین و موثرترین درمان ها برایتان تجویز شود.

اما اگر می خواهید از بهترین محصولات تضمیمی و موثر برای رفع جوش صورت که بدون نیاز به نسخه هستند، استفاده کنید، می توانید محصولاتی که در ادامه معرفی کردیم را مورد بررسی قرار دهید.

 

معرفی محصولات تضمینی و موثر برای رفع جوش صورت

در ادامه تعدادی از محصولات ضد جوش که برای رفع جوش صورت موثر هستند را معرفی کردیم که می توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی مولی کالا تهیه کنید:

 

کرم مرطوب‌کننده ضدجوش نوتروژینا

این یک محصول چند منظوره و موثر برای درمان جوش است که هم به عنوان کرم مرطوب کننده برای پوست‌ بوده و خشکی پوست را درمان می کند و دارای ماندگاری 24 ساعته است و هم با خاصیت آبرسانی و خاصیت ضدجوش بودنش می تواند در رفع جوش صورت بسیار موثر باشد. این کرم مرطوب کننده ضد جوش از برند نوتروژینا، فاقد چربی بوده و سبک است و از آلوئه‌ورا و بابونه در ترکیبات آن استفاده شده است. این کرم ضد جوش با قابلیت تنظیم لایه شاخی، رطوبت رسانی، ضد التهاب و جمع کنندگی منافذ باز پوست گام موثری در جهت کاهش و کنترل جوش و آکنه در صورت خواهد بود.

برای استفاده از این محصول، ابتدا صورت خود را با شوینده مخصوص پوست بشویید. سپس بعد از تمیز کردن پوست با تونر مقداری از کرم را بر روی پوست به صورت ضربه ای بزنید تا جذب پوست شود.

 کرم مرطوب‌کننده ضدجوش نوتروژینا

کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر

کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر رنگ (نچرال) یک محصول ضدجوش با ساختاری مشابه کرم پودر است و برای پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب خواهد بود. کرم ضد جوش ویتالیر در واقع هم یک کرم پوشاننده و هم یک کرم درمانی است که با ترکیبات موثر خود، به تعدیل مشکلات مربوط به پوست‌های چرب مانند چربی زیاد و آکنه کمک می‌کند. این کرم ضد جوش، به تنظیم ترشح چربی پرداخته و با متعادل سازی آن، از چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند و حاوی ترکیبات مات کننده برای رفع براقی پوست است. این کرم نه تنها کومدون زا نیست، بلکه یک کرم ضد جوش ودرمانی برای آکنه‌ها می‌باشد. برای استفاده از این محصول، باید بعد از سرم آبرسان، مقدار کافی از کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر را روی پوست صورت پخش نمایید.

 کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر

ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

این ژل ضدجوش، قابلیت درمان سریع آکنه را دارد و با خاصیت خشک کردن سریع جوش در عرض مدت زمان بسیار کوتاه، قرمزی و جوش های پوستی را از بین می‌برد. تکنولوژی به کار رفته در این محصول باعث از بین رفتن چربی های مفید و ضروری پوست نمی‌گردد و نمایی شاداب و زنده در صورت به ارمغان می‌آورد. این ژل سبک و فاقد چربی بوده که تنها در عرض 4 ساعت آثار جوش ها را به کمترین میزان ممکن کاهش داده و به مرور از بین می برد. حاوی سالیسیلیک اسید بوده که به آرامی پوست را لایه برداری نیز می کند.

برای استفاده از این محصول، مقداری از آن را بر روی قرمزی و التهابات پوستی به جز پوست حساس نواحی چشم بمالید. بهتر است صبح و شب روزی دو بار از آن استفاده کنید.

 ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

سرم ضد جوش میراکل سام بای می

این سرم ، مانند یک لایه بردار عمل می‌کند و پوست را تمیز و شفاف تر از گذشته می‌نماید. عصاره درخت چای در این محصول به کنترل سبوم و پاکسازی منافذ پوست نیز کمک می‌کند و گیاه سنتلا آسیاتیک موجود در آن،  برای تسکین و تقویت دفاعی و مراقبت از آن نیز موثر است. برای استفاده از سرم ضد جوش، ابتدا محصول را خوب تکان دهید، سپس آن را در جهت بافت پوست بزنید. پس از آن، برای جذب بهتر مواد، ضربه‌های ملایم به پوست بزنید.

 از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لایه‌بردار
  • مرطوب کننده
  • روشن ‌کننده پوست
  • تسکین دهنده پوست
  • برطرف کننده جوش و جای جوش
  •  ضد چروک
  • حاوی عصاره درخت چای
  • ضد التهاب
  • فاقد 20 ماده افزودنی مصنوعی، مضر و آلرژی‌زا
  • کاهش لکه‌های پوستی
  • پاک کننده منافذ پوست

 سرم ضد جوش میراکل سام بای می

تونر ضد جوش سرسیاه نوتروژینا

تونر نوتروژینا به طور ویژه برای افراد با جوش های سر سیاه تولید شده است. این تونر PH پوست را متعادل کرده و پوست را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند. برای استفاده از این تونر ضد جوش سرسیاه، باید پس از پاک کردن آرایش و شستشوی صورت ،پد یا پنبه آرایشی را آغشته به تونر نوتروژینا کرده. و به آرامی با حرکت دورانی پوست خود را تمیز نمایید. توجه داشته باشید که به اطراف چشم نزنید.

تونر ضد جوش نوتروژینا دارای ویژگی های زیر است:

  • از بین برنده و جلوگیری از ایجاد جوش های سر سیاه
  • پاک کننده منافذ پوست
  • دارای قدرت پاکسازی بالا
  • از بین برنده آلودگی ها و ناخالصی ها
  • آرام بخش پوست
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • مات کننده پوست
  • شاداب کننده
  • طراوت بخش پوست
  • فاقد چربی و پاراین
  • تنظیم چربی و PH پوست

 تونر ضد جوش سرسیاه نوتروژینا

 ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات تضمینی و موثر برای رفع جوش صورت

اگر به فکر خرید محصولات ضد جوش باکیفیت و اصل هستید، لازم است از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی مولی کالا، از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه فروش و مشاوره لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی آغاز کرده است. مولی کالا با تنوع لوازم و محصولات آرایشی، آرایش صورت، آرایش چشم، محصولات مراقبت پوست و مو، عطر و ادکلن و.... خرید را برای شما آسان کرده است. مشاوران متخصص مولی کالا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصولات آرایشی، بهداشتی و پوستی همراهی می کنند، تا زیبایی و سلامت را به شما هدیه دهند. هدف تیم مولی کالا، جلب رضایت و راحتی در خرید با مناسب ترین قیمت برای مخاطبان لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی است.